Miroase a fățărnicie…


fatarnicieMeditând asupra Scripturii, mi-a venit un gând că mulți oameni caută să aducă dovezi celor din jur că ei sunt corecți iar ceilalți sunt greșiți, că ceilalți au defecte, că ceilalți nu procedează corect, că ei trebuie să se schimbe, însă mai deloc nu privesc la ei.

 Pentru ei Biblia nu este o oglindă în care să-și vadă fața reală, sau să-și vadă starea spirituală în care se află…ci pentru ei Biblia este ca o lanternă care bate în alții și deloc spre ei…la fel și mulțimea Bisericilor de astăzi, fiecare în felul lor caută să arate celorlalte că ea este mai corectă și că celelalte sunt pe o cale greșită. Da, nu-i greșit să faci asta…dar mai întâi privește la tine…cât de corect mergi tu pe calea Domnului și conform Sfintei Scripturi. Toți stau și arată cu degetul unul spre celălalt, frate la frate, Biserică la Biserică, o țară către alta, nu mai știu care-i mai bun. Dar Dumnezeu nu ne învață așa ci El zice: „De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tău și nu te uiți cu băgare de seamă la bârna din ochiul tău? Sau, cum poți zice fratelui tău: „Lasă-mă să scot paiul din ochiul tău”, și, când colo, tu ai o bârnă în al tău?… Fățarnicele, scoate întâi bârna din ochiul tău, și atunci vei vedea deslușit să scoți paiul din ochiul fratelui tău.  (Matei 7:3-5)  

Să-L lăsăm pe Dumnezeu și Cuvântul Său să ne cercetezi pe noi, să luăm Biblia în mână și să privim în această oglindă în care te vezi așa cum ești tu, vezi realitatea! Vezi dacă ceia ce faci tu și cum o faci tu este conform Cuvântului Lui Dumnezeu. Acum este o perioadă în care satan caută să ne ia privirea de la Adevăr, de la Isus Hristos și vrea ca oameni să fie într-o stare de necunoștință, de adormire.  Avem Adevărul cu noi și lângă noi, doar El ne poate face liberi, de orice păcat și orice durere, doar El ne poate deschide ochii.

 Studiați și meditați asupra Cuvântului lui Dumnezeu, pentru că știți că în El găsiți viața veșnică. Timpurile sunt pe sfârșite însă întrebarea dată de Domnul Isus a fost aceasta: „Dar când va veni Fiul omului, va găsi El credință pe pământ?” (Luca 18:8) va găsi Dumnezeu oameni care să fie credincioși  cu adevărat Lui, care să stea mereu în Adevăr și în dreptate?  Care să poată zice ca Apostolul  Pavel M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credința. De acum mă așteaptă cununa neprihănirii, pe care mi-o va da în „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept. Şi nu numai mie, ci și tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.”(2 Timotei 4:7-8)

Îl așteptăm noi oare pe Isus Hristos  în credincioși și în veghere, ne luptăm noi oare lupta cea bună, păzim noi credința? Doamne ajută-ne să  veghem și să nu fim fățarnici ci să privim la noi înșine, la viața noastră, să nu ne lăsăm înșelați de cel rău, ci să stăm statornici în credință, în Adevărul Tău, să ne păstrăm inima și un cuget curat pe care unii l-au pierdut și au căzut de la credință…

Cercetează-mă, Dumnezeule, și cunoaște-mi inima! Încearcă-mă și cunoaște-mi gândurile! Vezi dacă sunt pe o cale rea, și du-mă pe calea veșniciei! (Psalmi 139:23-24)  Amin!

 

Autor: Alex Vivat
Lasă un răspuns

