Un Templu Sfânt să-ți fie Inima


inima curata

Isus a intrat în Templul lui Dumnezeu. A dat afară pe toţi cei ce vindeau şi cumpărau în Templu, a răsturnat mesele schimbătorilor de bani şi scaunele celor ce vindeau porumbei şi le-a zis: „Este scris: „Casa Mea se va chema o casă de rugăciune.” Dar voi aţi făcut din ea o peşteră de tâlhari.”  (Matei 21:12-13)

Citind acest pasaj  mă gândeam ce aș putea lua ceva pentru mine? Recitind pasajul mi-a ieșit în evidență cuvântul „Templu” meditând puțin, mi-am amintit versetele din 1 Corinteni 3:16 unde spune: Nu ştiţi că voi sunteţi templul lui Dumnezeu şi că Duhul lui Dumnezeu locuieşte în voi?   Și m-am gândit mai întâi la interiorul meu, inima mea, gândul meu, ce depozitez eu acolo?? Cum este interiorul nostru este el un Templu Sfânt cum vrea Dumnezeu? Este acolo un sunet blând a unei rugăciuni curate?  Sau o peșteră de tâlhari! O inimă unde locuiește Dumnezeu? Sau o inimă plină de pofte, de dorințele și satisfacții personale? Este în ea Prezența lui Dumnezeu, Cuvântul Său, lucruri de folos, sau…Cu ce ne alimentăm noi zilnic aceea este în interiorul nostru, privim filme necuviincioase, ascultăm muzică lumească, irosim timpul nostru cu lucruri de nimic, în loc să citim Cuvântul lui Dumnezeu, glume proaste, cuvinte nechibzuite, asta suntem noi și în interior! Și apoi ne mai întrebăm de ce suntem așa slabi…Haideți să ne gândim și să medităm puțin, ce ar face și ce ar zice Isus, intrând în „Templul Inimii” noastre?  Ar zice: „Câtă mireasmă de rugăciune, ce om înțelept, ce Templu frumos, ce Inimă curată! Sau va lua un bici și va începe a răsturna tot ce este în ea și ar zice: „Ai făcut o peșteră de tâlhari, un depozit de murdării și de lucruri nefolositoare…Cum este „Templul Tău”?
Lasă un răspuns

