Așa scrie în Biblie… 


D

„Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu și de folos ca să învețe, să mustre, să îndrepte și să dea înțelepciune în neprihănire… 2 Timotei 3:16″ Așează în balanță lucrurile considerate de tine nesemnificative și cele pe care Dumnezeu le consideră importante.
Tu spui „este imposibil”…El spune „ce este cu neputința la oameni, este cu putință la Dumnezeu”(Matei 18:27)
Tu spui „sunt obosit”…El spune „dar cei ce se încred în Domnul își înnoiesc puterea, ei zboară ca vulturii; aleargă și nu obosesc, umbla și nu ostenesc”(Isaia 40:31)
Tu spui „nimeni nu mă iubește”…El spune „te iubesc cu o iubire veșnica…” (Ieremia 31:3)
Tu spui „nu pot merge mai departe”...El spune „harul Meu îți este de ajuns…”(2Corinteni 12:9)
Tu spui „nu știu ce să fac”…El spune „recunoaște-L în toate căile tale și El iți va netezi cărările”(Proverbe 3:6)
Tu spui „nu pot”…El spune :poți „totul în Hristos”(Filipeni 4:13)
Tu spui „nu merită„…El spune „să nu obosim în facerea binelui, căci la vremea potrivită vom secera” (Galateni 6:9)
Tu spui „nu mai pot ierta”…El spune „poți, fiindcă și Eu te-am iertat”(Efeseni 4:32)
Tu spui „oare ce voi face?” …El spune „Eu voi îngriji de toate nevoile tale”(Filipeni 4:9)
Tu spui „mi-e frica”…El spune :Eu nu ți-am dat „un duh de frica, ci de putere, de dragoste și de chibzuința” (2 Timotei 1:7)
Tu spui „nu pot rezolva problema asta”…El spune „încredințează-ți soarta în mâna Domnului, și El te va sprijini” (Psalm 55:22)
Tu spui „n-am suficientă credință”…El spune „Eu iți voi da credință” (Romani 12:3)
Tu spui „nu sunt destul de deștept”…El spune „îți voi da înțelepciune” (1Corinteni 1:30)
Tu spui „sunt singur”…El spune „Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi”(Evrei 13:5)
ÎNCEPE DE AZI SĂ FII DE ACORD CU CE SPUNE EL !

Lasă un răspuns

