Isus Păstorul Meu cel Bun


Isus Păstorul cel Bun

Făcând o comparație a vieții mele de până la și după întâlnire mea cu Domnul Isus, văd ce mult mi-a demonstrat El că mă iubește și că a dorit și dorește să fiu cu El și să fiu ca El. Mai presus de toate așa cum nimeni nu a fost în stare și nu a făcut-o, El, Isus Hristos, Păstorul meu și-a dat viața pentru mine, pentru ca eu să trăiesc, să am o nădejde, un scop, o viață nouă prin El. Isus este păstorul meu, văd asta în fiecare dimineață, atunci când mă trezesc, viu, sănătos, având cu ce să mă îmbrac, ce să mănânc, pot să merg, să aud, să simt, etc. și toate astea le face El pentru ca eu să fiu fericit și să caut să-mi pun nădejdea și încrederea doar în El și o face din cauza că își iubește copii, din cauza că mă iubește pe mine.

Este păstorul meu din cauza că mereu mă ajută indiferent de situațiile dificile cu care mă întâlnesc eu, El este mai presus de toate, atunci când sunt căzut, El mă ridică, îmi alină durerea cum nimeni altul nu o poate alina. El mă ajută să fac alegeri corecte în viața de zi cu zi și mă călăuzește prin Cuvântul Său, mă cercetează și mă povățuiește pe cărări drepte. El este Păstorul cel Bun din cauza că îmi ascultă cererile și rugăciunile mele, și orice I-am cere după voia lui Dumnezeu, El ne dă!

Dar sunt lucruri și mai profunde, și anume că El este interesat de viața mea spirituală, este interesat de viața mea, unde o să-mi petrec eu veșnicia. Dacă ar fi doar un păstor care nu are nimic de a face cu oile pe care le conduce, nu L-ar interesa toate durerile mele, toate temerile și toate fricile pe care le am, însă El este Acela care îi pasă de orice suflet în parte și dorește ca fiecare să ajungă la cunoștința deplină a Harului măreț care este pentru toți cei ce cred în El. Isus dorește de la mine o relație spirituală de părtășie vie și profundă, nu ceva superficial, nu ceva ieșit din comun, dar ceva care se vede prin fapte, prin ceva care se poate dovedi.

Sunt condus de El zilnic, la pășuni verzi, la ape de odihnă. Fiind acum în această școală sunt într-un loc de odihnă, de cunoaștere, de pregătire pentru lucrurile care îmi stau în față, sunt echipat pentru impactul și mărturia care o voi avea în lumea aceasta dezordonată, fără principii și valori bine stabilite, în care voi putea avea un impact care va aduce sau Binecuvântare, sau blestem. Acum mă pregătesc pentru a merge prin valea umbrei morții, dar lucru cel mai frumos este că eu nu voi fi singur, ci El, Păstorul cel Bun, va merge cu mine chiar și acolo și îmi va da izbândă, biruință, îmi va îndrepta pașii și chiar mă va ridica atunci când voi cădea, pentru că singur, despărțit de El, nu pot să fac NIMIC.

Un alt lucru important este că Isus, Păstorul meu cel Bun, investește în mine, și nu lucruri rele, cum o fac alții conducători, ci însăși caracterul și chipul Său perfect și fără asemănare. El asta îmi dorește mie, tot cei mai bun, tot cei mai perfect, tot cei mai sfânt, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice faptă bună și orice laudă, aceea să vă însuflețească” Filipeni 4:8Exact aceste lucruri El le dorește să fie în mine, deoarece la rândul meu, eu să pot oferi celor din juru, ceea ce pe mine mă însuflețește, ceea ce pe mine mă reprezintă. Dacă oamenii de multe ori nu ascultă cuvintele noastre, atunci purtarea noastră este ceva care nu poate fi evitată, ea se vede. Și oamenii văd și chipul Celui ce este în spatele nostru, chipul Celui ce te conduce. El  este Păstorul meu cel Bun!

Și în final Isus este interesat unde o să-mi petrec eu veșnicia. El este Ușa către veșnicie și eu știu că mergând cu El pe al vieții drum, nu mă voi rătăci niciodată, ci voi ajunge acolo unde mi-a promis El că o să fiu cu El. Isus S-a dus ca să-mi pregătească un loc, ca acolo unde este El să fiu și eu împreună cu El o veșnicie. El a făcut posibil toate aceste lucruri pentru mine și pentru tine prin moartea Sa la cruce, prin sângele Său cel Sfânt care a fost îndeajuns și este îndeajuns pentru toți, ca să fie salvați. Aceasta este dragostea Păstorului meu față de mine. El este Păstorul meu cel Bun și nu este un alt păstor mai bun ca El, nimeni și nimic nu se poate compara cu El, cu ISUS.

La lecția de Noul Testament studiem cartea Ioan și am ajuns la Capitolul 10, pentru acasă am avut de scris un mic eseu pe tema „Isus Păstorul Meu cel Bun” și acesta a fost micul meu eseu 🙂

Domnul să fie păstorul tău! GBY

Alex Vivat 

 

 

 

2 comentarii la “Isus Păstorul Meu cel Bun

Lasă un răspuns

