A doua venire a Domnului Isus – Ești pregătit?


Probabil una dintre cele mai mari tragedii a creștinismului din ziua de azi este apostazia cu privire la apropiata Venire a Domnului Isus Hristos. Cred din toată inima că mulți din cei care tânjesc cu adevărat după venire Domnului vor fi compleți șocați să audă că există o mulțime de creștini care nu mai cred în venirea Domnului. Aceștia s-au debarasat de gândul acesta și sunt confundați în teologiile lor; nu mai așteaptă Venirea Domnului pentru că ei zic că Domnul nu va veni în timpul vieții lor pe acest pământ.

Învățăturile de azi spun că El nu va veni timp de câteva secole. Astfel au pus ele deoparte adevărul venirii Sale. Vedem cu proprii ochi împlinirea înștiințării făcute de apostolul Petru:

Înainte de toate, să ştiţi că în zilele din urmă vor veni batjocoritori plini de batjocuri, care vor trăi după poftele lor şi vor zice: Unde este făgăduința venirii Lui? Căci, de când au adormit părinţii noştri, toate rămân aşa cum erau de la începutul zidirii! (2 Petru 3:3-4)

Ziua Domnului însă va veni ca un hoţ. (2 Petru 3:10a)

Pregătiți-vă, pregătiți-vă, sfârșitul acestei lumi se apropie!

Dar ei răspund: „Dacă Domnul de 2000 de ani nu a mai venit, de ce ar veni la noapte?

Asta mă face să mă întreb dacă El va veni și la cei care nu Îl așteaptă? El a spus că va fi o a doua venire pentru cei care Îl caută, pentru cei care sunt fără păcat va fi salvare. Cununa dreptății îi așteaptă pe toți cei care așteaptă, tânjesc și iubesc apariția Domnului.

Vegheați, dar, pentru că nu știți în ce zi va veni Domnul vostru. (Matei 24:42)

Nu mai este mult timp! Gândește-te: O să am parte în curând de odihna veșnică și merită să sufăr pentru puțină vreme întrebându-mă „dacă totuși nu sunt bine”?

Indiferent ce s-ar întâmpla cu societatea aceasta, dacă tu ai ca prioritate gândul că Isus va veni în orice clipă, în orice ceas așa cum a spus, acesta să te motiveze să ai o viață sfântă și focalizată pe Isus Hristos.

Avem în ziua de azi o întreagă armată la amvoane, predicatori ai păcii care spun: „Relaxează-te! Tu ești bine, eu sunt bine! Relaxează-te!”

Și din cauză că fărdelegea se înmulțește, crește ca o avalanșă, nimic n-o oprește… din cauză că nedreptatea, nelegiuirea cresc tot mai mult dragostea celor mai mulți se va răci. Dar cine va răbda până la sfârșit, va vedea pe Dumnezeu.

Şi, din pricina înmulţirii fărădelegii, dragostea celor mai mulţi se va răci. Dar cine va răbda până la sfârşit va fi mântuit. (Matei 24:12-13)

Care este deci robul credincios şi înţelept pe care l-a pus stăpânul său peste ceata slugilor sale, ca să le dea hrana la vremea hotărâtă? Ferice de robul acela pe care stăpânul său, la venirea lui, îl va găsi făcând aşa! (Matei 24:45-46)

Biblia spune: începe să bată pe tovarăşii lui de slujbă şi să mănânce şi să bea cu beţivii (Matei 24:49)

Acest rob nu mai mănâncă și bea din Hristos; nu este în lume, dar acum se plictisește cu Cuvântul Domnului. Nu mai vrea să audă nimic de venirea Domnului pentru că vrea să își ruineze viața. Lumea se strecoară înăuntru, duhul acestor vremuri se strecoară înăuntru, acest om își spune că o să se schimbe în totalitate, dar că are tot timpul din lume.

Știți că unii creștini care trăiesc pentru diavol și își spun: „Ei bine! El nu a venit până acum și nu o mai vină; dacă mă îmbolnăvesc înainte să mor, o să mă pocăiesc!” Șanse sunt, dar tu nu vei avea această șansă, pentru că doar cei care așteaptă venirea Domnului se hrănesc din Hristos.

Tu ce mănânci și bei? Îl iubești tu pe Isus în această zi la fel de mult cum îl iubeai acum un an? Ești tu la fel de însetat pentru Cuvântul Domnului sau cumva L-ai pus pe Domnul într-un colț în mintea ta? Este undeva pe acolo și tu îți zici: „Da, cred și eu în Isus mă încred în El, dar am lucruri în viața mea de rezolvat!” Și puțin câte puțin mănânci și bei din lucrurile acestei lumi și nu te mai focalizezi pe Isus. Nu mai mănânci și bei din El și singurul motiv pentru care faci asta este că tu nu te mai gândești că El vine curând. Dacă cu adevărat crezi că Domnul Isus poate veni în orice moment și crezi ce a spus El, atunci FII PREGĂTIT! Când hrana ta nu mai este Hristos înseamnă că nu Îi mai aștepți venirea! Te-ai întors în lume și la spurcăciunea ei.

Este timpul să căutăm sfințenia și să încetăm să mai iubim poluarea care vine prin intermediul televiziunii, radio-ului și mizeriile care sunt publicate în reviste și cărți. Avem nevoie să ne trezim și să realizăm că Dumnezeu nu s-a schimbat, de asemenea El este și Judecător… și să realizăm că sunt suflete care pier.

„A mânca și a bea cu beții (Matei 24:49) înseamnă că mănânci și că bei aceeași mâncare care a intoxicat lumea. Cei care „mănâncă și beau cu bețivii” sunt intoxicați cu sport și divertisment și nu au nici măcar un gând să petreacă o oră în singurătate cu Isus. În America este o intoxicare cu lumea sportului care este cu adevărat demonică. Nu există ceva mai murdar ca telenovelele: sunt pline de nuditate, adulter, curvie. Și o să mă uit în ochii tăi să îți spun… dacă stai acolo în fața televizorului, când Domnul Isus va veni și te va găsi uitându-te la mizeriile astea, cum te mai aștepți ca de acolo să sari în brațele lui Isus? Cum poți să stai acolo să privești talk-show-rile, nu sunt altceva decât coșuri pline de mizerii.  Ai de gând să te hrănești din astea, să bei băutura asta? O să mănânci mâncarea asta cu bețivii, ai de gând să te intoxici astfel? Aceasta e VIAȚĂ și MOARTE…

Dacă crezi că pun asta pe umerii tăi, însemnă că pierzi ce e esențial. Ce mănânci și bei din calculatorul acela? Și spun aceasta în principal pentru tineri.

Prieteni, priviți căci înspre asta ne îndreptăm. Dacă ai de gând să bei și să mănânci la masa nepotrivită, dacă vei începe să mănânci și să bei cu bețivii, nu vei reuși. Îți spun că nu vei reuși! Isus spune, Biblia spune că:

„oamenii răi şi înşelători vor merge din rău în mai rău, vor amăgi pe alţii şi se vor amăgi şi pe ei înşişi. (2 Timotei 3:13)

Și noi nu putem sta aici… dacă am avea o perspectivă completă, am sta acum pe genunchi plângând… am fi pe genunchi și cu fața la pământ dacă am ști ce va veni.

A iubi venirea Lui înseamnă a avea un simț al realității… Ce vreau să spun prin realitate? Judecățile lui Dumnezeu care sunt aici și care o să vină asupra pământului întreg… și pe urmă judecata veșnică… Mulți creștini nu sunt în contact cu această realitate, nu sunt treji. Sunt momente și licăriri când avem nevoie de Dumnezeu. Dar nu are nici un sens, pământul este în așteptarea judecății lui Dumnezeu, că la sfârșitul lumii, pământul va experimenta cea mai mare mânie a lui Dumnezeu și că pe urmă va fi judecata veșnică. Iar noi nici nu ne gândim la aceste lucruri! În primul rând trebuie să aveți în casa voastră o viziune înnoită cu privire la apropiata venire a Domnului Isus Hristos, trebui să fie un strigăt înăuntrul vostru, încât copiii voștri să audă: „Doamne Isuse, vino mai repede!” Biserica are nevoie de seriozitate! Lucrurile nu o să continue așa cum  au fost! Acesta să fie gândul tău central! Dacă nu ai adevărul acesta viu și arzător și inima ta înflăcărată încât să spui: Oh, Isuse, cred că poți veni în orice moment și vreau să fiu pregătit, împuternicește-mă cu Duhul Tău cel Sfânt, dă-mi putere să trăiesc pentru Tine!”

Tot ce există în viața aceasta…Mulțumesc Domnului pentru familie, pentru prieteni, Binecuvântări, dar asta nu este adevărata lume. Mergem în altă parte… pentru eternitate. Aceasta este doar o mică parte a eternității pe care o numesc timp și spațiu pentru pocăință, puțin timp și spațiu să ne pregătim inimile pentru gloria lui Dumnezeu, care ne așteaptă. Eu nu trăiesc pentru ziua de azi! Vei avea mijlocul încins și te vei pregăti pentru judecata ce va veni, după ce vei muri? Prieteni, ne vom prezenta înaintea tronului de judecată al lui Hristos, vom sta înaintea Sa în calitate de credincioși, dar unii dintre voi vor fi condamnați, nu veți fi salvați. Domnul te va lua de mână și o să te arunce pentru totdeauna în întuneric…și iadul tău va fi mult mai înfricoșător, decât cel pe care l-ai ascuns.

„Cui i s-a dat mult, i se va cere mult; şi cui i s-a încredinţat mult, i se va cere mai mult.” (Luca 12:48)

Trist… unii dintre voi puteți spune: „îmi iubesc păstorii, îi iubesc pe acești oameni” și totuși să mergeți în iad…o să muriți și o să mergeți în iad, pentru că nu v-ați predat în totalitate,  nu ați dat totul… Niciodată nu rămâi singur cu El, să Îl cauți… nu mănânci și bei din Hristos…nu devii acel rob credincios și înțelept…încă te răstești și vorbești cu necredință… Dacă Îl iubești și crezi că vine, vei alerga spre El! Biblia spune că zidul înalt este menit să te aducă într-o așa stare de disperare și teroare, încât să fii condus la Hristos, în harul Său. Și o astfel de predică se vrea a fi un zid pentru tine, care să îți arate lenea, să demaște tot ce nu e din Isus și să producă în tine o teamă sfântă încât să spui: „Voi alerga la harul Său!” Harul Său este pentru cei care deja au fost convinși de păcatele lor, au recunoscut că au păcătuit și știu că păcatele lor îi vor condamna. Când știi că alergi spre Isus, atunci Îți dă din harul Său, te inundă cu el, atunci pacea și minunile au loc în viața ta. De aceea nu este prea multă convingere de păcat în Biserică, de aceea oamenii nu se întorc la Dumnezeu cu toată inima, deoarece legea lui Dumnezeu, nu a fost pusă înaintea lor ca o oglindă, care îi poate convinge de păcat, trebuie să existe convingere de păcat! Dacă ai fost aici și ai auzit, înseamnă că ai fost convins, ceva se transformă în tine, inima ta a fost străpunsă. Nu a murit acel cineva în tine astăzi, atunci trebuie să moară! Tu stai să mănânci și să bei cu bețivii, îți spun că o SĂ MORI! Vei merge în iad! Prieteni, nu este o joacă! Este vorba de veșnicia sufletului tău! Eu nu o să stau înaintea Creatorului meu, nu o să stau înaintea Binecuvântatului meu Isus, cu sângele cuiva pe mâinile mele. Când o să stau acolo și tu o să fii lângă mine o să îți fac cunoscut cu toată dragostea: „Ti-am spus eu! Duminică dimineață ți-am predicat că lucrurile pe care le bei o să te condamne, te-am rugat să te întorci, te-am implorat! M-am folosit de tot ce mi-a lăsat Dumnezeu, m-am folosit de acest zid, m-am folosit de har.” Nu sunt plătit pentru asta! Nu folosesc tehnici de acum un secol! Nu îmi pasă cum vrei să îi zici, mie îmi pasă de sufletul tău!

Roagă-te împreună cu mine: „ Doamne Isuse, vin la Tine să mă curățești, să mă ierți, să mă schimbi! Am nevoie de o minte nouă! Doamne, iartă-mă că am mâncat și am băut mâncarea și băutura nepotrivită, dă-mi putere și dorință să mă hrănesc cu Hristos și Cuvântul Său, să mă rog și să Te caut Doamne, cu toată inima! Iartă-mă Isuse! Știu că vii curând, vreau să fiu pregătit! Atinge-mă, iartă-mă, sprijinește-mă și dă-mi această speranță!” Amin!

EȘTI GATA SĂ TE ÎNTÂLNEȘTI CU EL ACUM???

David Wilkerson, Keith Daniel, Leonard Ravenhill

Un comentariu la “A doua venire a Domnului Isus – Ești pregătit?

  1. Da, atunci cand nu te mai hranesti cu Cristos, nu mai iubesti nici a doua venire a Lui, nu mai esti interesat de a doua venire a Lui, dar, parca incepe sa-ti fie chiar teama de venirea Lui, in loc sa o astepti cu bucurie si sa-ti doresti intalnirea cu El. Pregateste-ne Doamne Isuse pe toti care am facut legamant cu Tine, si pune in noi „dragostea din”tai” MARANATA!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

