Psalmul 119


why-study-the-bible

Cum îşi va ţine tânărul curată cărarea? Îndreptându-se după cuvântul Tău. Te caut din toată inima mea; nu mă lăsa să mă abat de la poruncile Tale. Strâng cuvântul Tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta! Învaţă-mă, Doamne, calea orânduirilor Tale, ca s-o ţin până la sfârşit! Dă-mi pricepere, ca să păzesc Legea Ta şi s-o ţin din toată inima mea! Povăţuieşte-mă pe cărarea poruncilor Tale, căci îmi place de ea. Pleacă-mi inima spre învăţăturile Tale, şi nu spre câştig! Abate-mi ochii de la vederea lucrurilor deşarte, înviorează-mă în calea Ta! Multă pace au cei ce iubesc Legea Ta şi nu li se întâmplă nicio nenorocire.  (Psalmi 119:9-11,33-37,165)

Iubiți cuvântul lui Dumnezeu și citiți-l la timp și ne la timp! Strânge-l în inima ta, ca să nu păcătuiești împotriva Lui! Suntem tentați să umblăm mai mult după câștiguri, lucruri deșarte și astfel negligăm Cuvântul Său cu scuze de genul „nu am timp”. Nu vom avea parte de pace lăuntrică atâta timp cât stăm departe de El, pentru că pace au doar cei ce iubesc Cuvântul Său, și-l strâng în inima lor. Domnul poartă de grijă celor ce se încred în El și umblă pe căile plăcute Lui!

Să aveți o zi Binecuvântată și plină de pacea Lui Dumnezeu! 🙂

Lasă un răspuns

