Un chip Frumos…


Iubita Mea

Un chip frumos

Cu ochii dulci și plini, de multă pace

Așa te văd iubita mea,

În zori de zi, n-apus de soare.

 

Tu ești prințesa visurilor mele,

Mă pierd în universul tău frumos

N-aș mai pleca de acolo niciodată

Căci fără tine ce maș face eu!

 

Dar nu mai este vis e realitate

E perfecțiune în tot ceea ce văd

Ești unica și singura comoară

Pe care nu vreau niciodată ca s-o pierd.

 

Îmi dai puteri și aripi,

Când drumul îmi pare întunecos și greu,

Tu mă înalți, mă-ncurajezi

Și mă ajuți să-L văd pe Dumnezeu

 

N-aș căuta în altă parte fericirea

Căci doar în tin’ mă regăsesc

Tu-mi dai deplina bucurie

Și împlinire în tot ceea ce văd.

 

Sunt un copil atunci când sunt cu tine

Căci numai tu știi cum să mă alini

Tu mi-ai adus în viață fericirea

Tu mi-ai făcut cerul mai senin!

 

Și-acum nu vreau să plec de lângă tine,

Ci împreună vreau mereu să fim

Să ne iubim cum scrie în Scriptură

Și totdeauna Domnului să îi slujim!

Dedicată Iubitei mele….

Autor: Alex Vivat

Un comentariu la “Un chip Frumos…

  1. Sunt cateva afirmatii care nu pot sta in dreptul unui om, nici chiar in dreptul persoanei iubite! Acele afirmatii pot sta doar in dreptul lui Dumnezeu. Persoana iubita ar trebui sa trimita poezia la corectat. Mare grija, prietene, dragostea e oarba, nu orbita! Fiti sfinti, Nelu

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

