După o mică pauză am revenit și eu!!!


Alex & Doina

A trecut deja aproape două luni de când nu am mai postat nimic pe aici, hai să vă spun ce sa întâmplat pe la mine 🙂

De fapt scriu acuma din cauza unei persoane (Амелия) care mi-a scris următorul mesaj: „mersi foarte mult pentru ajutor … Apropo ai un blog foarte folositor Dumnezeu sa te binecuvinteze!” Asta a însemnat pentru mine „ Hey Alex contiună să-ți faci timp și pentru blog, mai este de folos la unele persoane”. Mulțumesc mult Amelia, voi încerca să-mi fac timp și pentru alții.  Nu uitați să încurajați prin simple cuvinte și fapte pe cei din jurul vostru, poate îi dați aripi cuiva! „Să nu obosim în facerea binelui; căci, la vremea potrivită, vom secera, dacă nu vom cădea de oboseală. Aşadar, cât avem prilej, să facem bine la toţi, şi mai ales fraţilor în credinţă.  (Galateni 6:9-10)

Să revin la cele întâmplate în viața mea:

Am făcut o faptă bună! cum a zis cineva și m-am căsătorit cu o fată de Împărat, adică cu o Prințesă cu numele Doina, pe care o iubesc mult și încer să-i dovedesc aceasta în fiecare zi! Știți de fapt Împăratul mea dat-o în dar pentru că eu nu o meritam! Mulțumesc mult Tată! Este cel mai frumos și minunat dar primit de la Tine! (ne vorbind acum de Jertva de la calvar prin Isus Hristos, darul mântuirii și promisiunea vieții veșnice). Aleluia! Vino Doamne!

Aici puteți vedea ceva imagini de la nunta noastră! 

Dumnezeu ne-a purtat de grijă după nuntă și ne-a Binecuvântat cu o casă în r.Orhei, st. Feodoreuca, unde dorim să începem o lucrare pentru Domnul și dacă Dumnezeu ne va da izbândă vom planta și o Biserică acolo! Așa că vom vi foarte mulțumitori dacă ne ve-ți ajuta făcându-vă timp și să vă rugați pentru noi și pentru oamenii din sat, ca Domnul să le schimbe direcția viitorului lor și noi să fim eficienți în această lucrare! Mulțumim mult !

Câteva versete de încurajare pentru voi:

Isaia 60:19-22Nu soarele îţi va mai sluji ca lumină ziua, nici luna nu te va mai lumina cu lumina ei, ci Domnul va fi Lumina ta pe vecie, şi Dumnezeul tău va fi slava ta. Soarele tău nu va mai asfinţi, şi luna ta nu se va mai întuneca, căci Domnul va fi Lumina ta pe vecie, şi zilele suferinţei tale se vor sfârşi. Nu vor mai fi decât oameni neprihăniţi în poporul tău: ei vor stăpâni ţara pe vecie, ca o odraslă sădită de Mine, lucrarea mâinilor Mele, ca să slujească spre slava Mea. Cel mai mic se va face o mie, şi cel mai neînsemnat, un neam puternic. Eu, Domnul, voi grăbi aceste lucruri, la vremea lor.”  

Să știți că Domnul se folosește de oamenii care sunt gata să dea totul pentru Dumnezeu, Fiți acești oameni și Domnul va face minuni și lucrări mari prin voi!

„Domnul nu face lucrări după capacitățile noastre, ci El face lucrări cu oameni simpli, dedicați și cu toate capacitățile Sale”.

Fiți Binecuvântați!!!

2 comentarii la “După o mică pauză am revenit și eu!!!

Lasă un răspuns

