Video

Alin și Emima Timofte – Lângă Tine vreau să stau


 

Versuri:

  1. Ştiu că viaţa mea este în mâna Ta,
    Orice s-ar întâmpla, Tu mă ocroteşti.
    Când norii negri vin chiar deasupra mea
    Şi-atunci străluceşti.

B: Lângă Tine vreau să stau, eşti scăparea mea
Cine mă va lua din mâna Ta ?
Tu mă sprijineşti, cu dragoste-mi vorbeşti,
Te simt de partea mea !

R: Tu-mi dai putere în slăbiciuni,
Eşti stâncă tare în furtuni !
Mă voi încrede în Tine cu toată fiinţa mea
Eşti veşnic Dumnezeu.

  1. Eşti refugiul meu, cetătuia mea
    În vreme de nevoi, Tu-mi dai ajutor.
    Când cel rău va lovi în credinţa mea,
    Îmi vei fi apărător.
Lasă un răspuns

