Mi-am căpătat vederea – Acum pot să văd!


ecolocatie-inside

Vreau să vă mărturisesc ceva! Acum 6 ani și ceva în urmă s-a întâmplat un lucru neobișnuit cu mine!

Cineva mi-a dăruit o carte veche dar cu toate că era veche în ea totul era nou, adevărat și real.

În cartea ceea scria următoarele cuvinte despre unii oameni „au ochi să vadă, şi nu văd, urechi de auzit, şi n-aud” și nu am înțeles aceste cuvinte. Mă gândeam poate se vorbește despre orbi și surzi că ei au ochi și urechi dar nu pot să vadă și nici nu pot auzi. Dar nu despre asta se vorbea acolo.

Și nu am înțeles asta până nu sa întâmplat ceva cu mine. Citind cartea aceea mi-am dat seama că sunt orb și n-aud…eram unul dintre acei despre care vorbea cartea dată. Și când am recunoscut asta, s-a întâmplat minunea mi s-au deschis ochii și am început să văd și să aud.

Vedeam oameni care ardeau, oameni care mi se păreau vii dar totuși erau morți, vedeam oameni îmbrăcați în alb, vedeam lupte spirituale, auzeam și o voce , de fapt erau mai multe, dar încercam să o ascult pe cea mai blândă, vedeam și auzeam și acum la fel văd și aud toate acestea! Poate mă credeți nebun! Dar eu știu că eram orb și acum văd!

Dar înainte de a vă face o părere stați să vă mai spun ceva, cartea pe care o citisem și o citesc este Biblia, Cuvântul lui Dumnezeu! Numele Celui ce mi-a deschis ochii este Isus!

De când am început să citesc această cartea minunată, mi-am dat seama cât de păcătos și cât de orb sunt! Și anume că mi se părea că merg pe o cale bună, cu o destinație fericită, dar greșit! Destinația mea era iadul. Mi se părea că aud gânduri și voci bune dar toate mă îndemnau la rău! Să fur, să mă distrez, să bat, se beau, să am eu și numai eu, bani câți mai mulți, dar la ce folos toate? dacă merg în iad, sufletul îmi e pierdut, și nu-l pot cumpăra cu bani.

Biblia spune în Matei 13:13  „măcar că văd, nu văd, şi măcar că aud, nu aud, nici nu înţeleg.

Cel rău nea orbit pe toți, a adus întuneric peste noi! Ne arată doar o parte din imaginea completă!  Nu vă pare că faceți de multe ori ceea ce nu doriți să faceți? Nu vă pare că gândește altcineva în locul vostru, și eșuați de atâtea ori?

Chiar nu vă pasă de viitorul vostru, de destinația voastră, de cei dragi de lângă voi?

Oare nu doriți să vă opriți din goana aceasta după vânt și să spuneți DESTUL?

Destul cât am trăit fără Dumnezeu, destul cât am făcut doar rău, destul cât am făcut voia celui rău, destul cât am furat și am făcut pe mulți din jurul meu să sufere destul cât am trăit în întuneric…Destul… Vreau să văd!

Să știți că aveți puterea să spuneți aceste cuvinte și puterea acesta o găsiți la Isus, la Dumnezeu!

Îndrăzniți și cereți să vă deschidă ochii! Isus a zis următoarele cuvinte:

„Eu am venit în lumea aceasta pentru judecată: ca cei ce nu văd să vadă(Ioan 9:39)

Chiar dacă cel rău nea adus întuneric și răutate, totuși Dumnezeu prin Isus nea adus lumină, pace și iertare. Isus este calea către toate!

Eu am venit ca să fiu o lumină în lume, pentru ca oricine crede în Mine să nu rămână în întuneric. (Ioan 12:46)

N-am venit să chem la pocăinţă pe cei neprihăniţi, ci pe cei păcătoşi.(Luca 5:32)

Dacă noi am început să ne împărțim în diferite religii: ortodocși, catolici, atei, baptiști, penticostali, mormoni, musulmani. Etc. Biblia cartea lui Dumnezeu ne prezintă doar două categorii de oameni: credincioși și necredincioși, buni și răii, salvați și pierduți. De aceea ziceam de oameni ce ard și oameni îmbrăcați în alb, cei ce ard cred că totul e ok, merg pe o cale bună, dar de fapt merg spre iad. Cei în alb merg spre cer!

Ziceam și de cei ce se pare că trăiesc dar totuși sunt morți, Biblia în Apocalipsa spune următoarele: „Ştiu faptele tale: că îţi merge numele că trăieşti, dar eşti mort. Veghează şi întăreşte ce rămâne, care e pe moarte, căci n-am găsit faptele tale desăvârşite înaintea Dumnezeului Meu. Adu-ţi aminte, dar, cum ai primit şi auzit! Ţine şi pocăieşte-te! Dacă nu veghezi, voi veni ca un hoţ, şi nu vei şti în care ceas voi veni peste tine. (Apocalipsa 3:1-3)

Oamenii te pot vedea viu , mergând la Biserică, făcând fapte bune sau alte lucruri pe care le consideri bune! Dar.. Dumnezeu spune ultimul cuvânt. Poți să trăiești însă poți să ai un suflet mort. Rezolvarea acestei probleme este pocăința.

Apoi sunt multe voci în lumea asta, dar nu uita că în spatele lor sunt de fapt doar două voci , vocea celui rău și vocea lui Dumnezeu. Așa că ai grijă ce asculți, gândește cu o perspectivă în viitor!

Dacă ai ochii deschiși mă bucur pentru tine! Nu-ți uita pe undeva candela care te poate ajuta să meri mai bine prin lumea aceasta întunecată. Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină pe cărarea mea. (Psalmi 119:105) – Biblia e această candelă!

Iar dacă încă rătăcești prin întuneric și nu ai încă ochii deschiși îți dau un sfat: „ Citește Biblia, deschideți ochii și privește, ascultă atent și vei înțelege!

Alex Vivat

 

Ascultați și această cântare frumoasă:

2 comentarii la “Mi-am căpătat vederea – Acum pot să văd!

  1. Iar dacă încă rătăcești prin întuneric și nu ai încă ochii deschiși îți dau un sfat: „ Citește Biblia, deschideți ochii și privește, ascultă atent și vei înțelege!..
    …Multumesc pt ungerea deschiderii din nou…pt urechile infundate de rautate si razbunare…ajuta-mi Doamne sa alung ce e rau in mine..ajuta-mi Doamne sa uit ce ma facut sa fiu acel om rau si razbunator..sa pasesc in viata si sa accept ceea ce mi se ofera…ajuta-ma si da-mi puterea sa fiu de ajutor copiilor mei ..,pt ca numai ei mi-au mai ramas pe acest pamint….MULTUMESC DRAG PRIETEN PT ACEST MINUNAT MESAJ

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

