Ultimele cuvinte înainte de moarte


ultimele_cuvinte

Dumnezeul nostru este Dumnezeul de la care vine salvarea: Dumnezeu este Domnul prin care scăpăm de moarte Martin Luther

Trăieşte în Hristos, trăieşte în Hristos şi trupul nu va mai trebui să se teamă de moarte John Knox

Cu toate că Domnul mă bate, sunt în culmea fericirii din moment ce sunt mâinile Sale John Calvin

Cel mai bine din toate este că Domnul e cu noi. Rămas bun! Rămas bun! John Wesley

Voi fi satisfăcut cu înfăţişarea Sa – satisfăcut!, satisfăcut! Charles Wesley

Nu-mi voi tăgădui în nici un sens Domnul şi Dumnezeul meu Anne Askew – 16 iulie 1545 arsă pe rug după ce a fost trasă pe roată

Lasă-mă să trec peste râu şi să mă odihnesc la umbra copacilor General T.J. „Stonewall Jackson rănit de proprii lui oameni, a murit la scurt timp

În ceasul morţii, pastorul britanic Charles Simeon a zâmbit şi a întrebat oamenii adunaţi în jurul patului: Ce credeţi că îmi oferă alinare în această situaţie?. Când ei nu au mai spus nimic, el a exclamat Creaţia! Mă întreb: a creat lumea Iehova sau eu? El a creat-o! Deci, dacă El a creat Lumea şi toate corpurile cereşti, cu siguranţă va avea grijă de mine. În mâinile lui Isus îmi pot încredinţa sufletul

Hudson Taylor, fondatorul Misiunii Creştine din China, în ultimele luni ale vieţii i-a spus unui prieten: Sunt atât de slăbit că nu pot citi nici măcar Biblia. Nu pot nici să mă rog. Pot doar să stau în mâinile Domnului ca un copil şi să sper

Joi, 21 decembrie 1899, după ce a terminat o bătălie în Kansas City şi întorcându-se acasă bolnav D. L. Moody a spus familiei Nu sunt descurajat. Vreau să trăiesc atât timp cât sunt de folos, dar când misiunea mea s-a terminat vreau să fiu gata de moarte. A doua zi, Moody s-a trezit după o noapte agitată. În cuvinte cu grijă alese el a spus Pământule retrage-te, Cerule deschide-te înaintea mea!. Fiul său, Will, a crezut că tatăl său visase. Nu, acesta nu a fost un vis, Will. Este superb. Sunt ca într-o transă. Dacă aceasta este moartea, atunci este frumoasă. Nu există nici o vale aici. Dumnezeu mă cheamă şi trebuie să plec.

(Our Daily Bread, January 1, 1994.  &  Moody, December, 1993, p. 70)

De Alex Vivat Publicat în Diverse

Un comentariu la “Ultimele cuvinte înainte de moarte

  1. Pingback: Ultimele cuvinte înainte de moarte | Pastor Ciprian Barsan

Lasă un răspuns

